petak, 13. kolovoza 2010.

Povratak u školske klupe...












Evo nas ponovo....Nakon kratkog izbivanja s bloga, ponovo smo s Vama. Ovaj post je samo nastavak prethodnog, jer smo cijeli tjedan radili sa djecom u ljetnom kampu. To je bilo jedno prekrasno iskustvo, pa da krenem s opisivanjem našeg posla. Prošli ponedjeljak je počeo ljetni kamp i traje dva tjedna, dakle, još ovaj tjedan. Kao što smo napisali u prethodnom postu, prvi dan kampa smo se samo igrali sa djecom, a utorak je počela škola, pa smo se Igor i ja vratili u školske klupe. Djeca uče engleski jezik i matematiku i podjeljena su u četiri razreda, ovisno o dobi i naobrazbi. Mi smo bili u razredu sa najmlađom djecom. S nama su bila dva animatora koja su predavala, a mi smo pomagali djeci u rješavanju zadataka koje su dobivali. Poslijepodne je opet bilo rezervirano za igru. Igrali smo razne igre, poput graničara, nogometa, zatim igra koja se zove četiri baze (nešto poput bejzbola), i još mnogo raznolikih i zanimljivih igara. Tako je bilo do četvrtka kada smo Igor i ja imali vatreno krštenje i okušali se u profesorskim ulogama. Naime, naši kolege su nas zamolili da im pomognemo u predavanju, tako da sam ja malene učio engleski jezik, a Igor matematiku. To ste trebali vidjeti...pravi amateri profesionalci...no, poboljšat ćemo mi svoje predavačke vještine...:))). Taj prošli tjedan je tako brzo proletio i jedva čekamo da ponovo dođemo i radimo sa tom djecom. Toliko o našem školskom tjednu.





Nema komentara:

Objavi komentar