četvrtak, 23. lipnja 2011.

ISPITI




Hvaljen Isus i Marija!

Dragi naši čitatelji, da ukratko opišem kako su protekli završni ispiti drugog tromjesečja. Za razliku od prvog tromjesečja, kada smo sa ispitima krenuli u za to predviđeno vrijeme, ovaj puta smo malo uranili s istima. Službeno su ispiti počeli 07.04. i trajali su do 19.04., a mi smo počeli dva tjedna ranije. Odgovor na pitanje zašto, leži u tome što u našoj učionici ništa nije radilo kako treba, pa smo Igor i ja bili primorani ispite odrađivati na našim laptopima. Ovdje ne mislim da smo mi pisali ispite, nego naši učenici, koji su jedan po jedan odrađivali praktični dio ispita. Naime, već sam ranije objašnjavao situaciju u učionici (computer room two), koja je svojevrsna „zona sumraka“ Don Bosco Technical Institute-a za kompjutore koji se pale i gase kao lampice na božićnom drvcu...Da ste samo vidjeli veselje naših učenika kada su radili na laptopima, baš su si bili važni što su im „profesori“ dali da ih koriste. Neki od njih su bili dosta zbunjeni našom hrvatskom tipkovnicom, pa su umjesto slova c pisali č ili ć, tako da je u zaglavlju ispita pisalo Don Bosčo Tečhnićal Institute|sečond term examination :))) Naravno, to im nije umanjilo ocjenu, ipak smo mi salezijanski volonteri i nismo tako strogi i rigorozni...U vrijeme službenih ispita naša je obveza bila da nadgledamo učenike u glavnom holu kako ne bi bilo prepisivanja i varanja. Kao što sam pisao u jednom od ranijih postva, ako se učenik uhvati u varanju ili prepisivanju, mora napisati pismo isprike i sljedeće jutro na okupljanju pročitati isto te reći da mu je žao zbog toga i da to neće više činiti. Uz tu obvezu trebalo je pregledati i ocijeniti ispite. Moram pohvaliti naše učenike, jer su stvarno pokazali vrlo dobre rezultate! To bi bilo to u vezi ispita...šaljem vam pozdrave do sljedećeg posta!


































Nema komentara:

Objavi komentar